TILGÆNGELIGHED

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vi har kun konsultation efter aftale, derfor bør personlig henvendelse uden aftale undgås.

Er man nødsaget til at bruge denne mulighed alligevel,  UDENFOR EPIDEMI PERIODER,  er det bedst om eftermiddagen mandag til torsdag (kl. 13-15): sygeplejersken skal prioritere telefonpasningen om formiddagen og hun arbejder ikke om eftermiddagen om fredagen.

Klinikken har en telefonkø som kan rumme op til 5 opkald. Ringer man som nr. 6 vil telefonen dutte optaget (eller forbindelsen bliver afbrudt efter en kort besked om at telefonkøen er fyldt og med en opfordring til at ringe igen senere). Kommer man i kø, vil telefonen blive taget, når man har tur. Vores telefon system er stabilt, men visse samtaler kan optage telefonen længe, så der bliver lang ventetid i køen.

Ringer man tæt op mod kl. 9.00, risikerer man at få sygeplejersken i stedet for lægen, da begge læger har patienter fra kl. 9.00, og køen derfor overgår til sygeplejersken.

Der er oftest mest pres på telefonen mandage, tirsdage og første/anden dag efter ferie: det kan være nødvendigt at ringe op 5-10 gange i træk, før man bliver optaget i køen.